Nika | 01.05.2012 - 06:46:28
Moc pěkná pozvánka na Majáles ... už se těším !
Nika | 05.02.2012 - 21:41:57
Přátelé, tak si tu čtu ty komentáře a musím říct, že je to směšné jak někdo uvažuje o 100 Kč vstupného. Kdo má tento festival v Jičíně rád, přijde a znovu ho podpoří i když přijde o dvě piva a z programu si hold vybere to co ho bude zajímat. A moje máma říkala: "Pro hloupého každý hloupý..."
Svonč |
05.02.2012 - 17:14:36
Bohužel letošní program majálesu mě nijak nepotěšil. Změna prostoru, tu vítám, vzhledem k tomu, že by jinak žádný Majáles nebyl. Ale proč hlavní hvězda Majálesu Wohnout? Chápu, že se z Majálesu stala komerční záležitost, ve které lítá spousta pěněz a je proto potřeba nějaký ten velký tahák, aby přilákal co nejvíce lidí, neboť co se týče sestavy místních kapel, ten se za poslední léta nijak výrazně nemění. Ale myslím, že by se většina místních bez Wohnoutů obešla a zrovna tak bez dalších dvou headlinerů odněkudsi, které sem nikdy neslyšel, ani sem o nich neslyšel a asi by se nic nestalo, kdybych je neslyšel. Radši bych uvítal o 40 kč levnější vstup (neboť tato částka z mé vstupenky určitě poputuje na cesťák velkolepých kapel)a oněch 40 kč nechal navíc místním prodejcům piva. Co se týče ostatních domácích kapel, pohoda, minulé ročníky mě naučily jejich skladby z paměti, takže aspoň lépe budu moct hodnotit kvalitu jejich výkonu. Negativní na tom pouze je to, že si ve vzpomínkách nedokážu vybavit jednotlivé ročníky Majálesu, neboť vždy mi u toho hraje stejná muzika a všechny mi splynuly do jakési koule. Snad to podium o 100 m2 a změna místa konání letos od těch ostatních Majálesů nějak oddělí. Aspoň, že počasí už nás nebolí, neboť střecha je k nezaplacení. Přeji hodně zdaru letošnímu ročníku!
MAJÁLES 2012:
Ahoj Svonči, díky za názor! Avšak přijde nám příliš subjektivní - pročpak ti nevyhovuje Wohnout? V čem ti
"nefunguje"? :) Názory ostatních lidí nás absolutně utvrzují ve správnosti naší volby. Pokus se tedy letos přimhouřit oči a my budem doufat, že tě příští rok potěšíme něčím tobě bližším! (klidně napiš tvé tipy, budeme rádi). Co se týče vstupného, jsme přesvědčeni o tom, že 100,- Kč je za 12tihodinový program více než férová částka. Fakt, že bys raději ušetřil 40,- Kč a dal je za pivo, pro nás opět není argument, to jistě chápeš :)
Hanzis |
12.01.2012 - 18:30:38
Jako každý rok vzdávám hold pořadatelům této akce, ale...
Kam se poděly pestrobarevné kostýmy a s nimi studentské kapely?
Kouzlo studentských oslav vyprchalo díky narůstající komerci, která je zřetelná už jen z programu tohoto festivalu. Přátelská nálada byla vytlačena agresivními, nezletilými i letitými opilci. Po alternativní, svobodné hudbě ani památky.
Jičínský Majáles zkrátka nabral zcela nový směr a tudíž si, myslím, už do Lodžie ani díky svému přístupu nepatří. Stal se obyčejným festivalem.
Akci Divovánoce jsem navštívil, a "divokultura" mi zachutnala mnohem více, než současný "Majáles". Takže se té všemi lidmi odmítané "divokultůry" musím zastat, neboť lidé tam jsou mnohem příjemnější a pozitivnější než ti, co dnes navštěvují "Majáles". Argument, že Lodžie je Jičína a měly by tam být akce pro Jičín a jeho občany je nesmyslný, při vstupu jsem si nepovšiml cedulky "Jičíňákům vstup zakázán, nejsou tu vítáni."
Ovšem je to jen můj názor, za který mě pravděpodobně ukamenujete. Tak s chutí do toho...
MAJÁLES 2012:
Pořadatelský tým zdraví a děkuje za podporu. Jičínský majáles se opravdu vydal novým směrem, což zapříčinilo několik faktorů, především pak nucený odchod z lodžie a následné přesídlení do prostor zimního stadionu, kde klasické pojetí majálesu jako open-air akce oslavující příchod jara logicky postrádá smysl. Věříme však, že na našem festivalu bude nadále panovat (tebou zmiňovaná vytrácející se) přátelská nálada - vzhledem k velice povedenému loňskému ročníku o tom nemáme důvod pochybovat. Na závěr ještě dodáme, že jičínskou divokultůru (mimochodem nádherný termín!) my budem vždy podporovat, avšak naší vizí je dobrat se k multižánrové akci, která osloví mnohem širší spektrum posluchačů. Letošní line-up se tomu určitě blíží o poznání více než ten loňský. Idea prezentace zejména místních jičínských souborů zůstane zachována.
Nika | 15.12.2011 - 21:31:13
Souhlasím, že divokultůra a další divoakce do Lodžie nepatří, Lodžie je Jičína a akce by tam měly být pro Jičín a občany města ... a Majáles tam patřil již 6 let tak co chceme řešit ... zase je všechno nějak špatně !
Nika |
22.10.2011 - 16:30:17
Sleduju jak se situace vyvíjí a jsem moc ráda, že jste našli nové řešení a že tak skvělá akce jako je Majáles bude v Jičíně pokračovat. Už teď se těším jak bude vypadat festival na novém zimním stadionu, ale určitě to bude zase super akce, která do Jičína už patří. Díky všem, kteří to nevzdali i přes nepřízeň událostí... Už se moc těším na sedmý ročník a držím palce ať všechno výjde ... Nika
MAJÁLES 2012:
Ahoj Niko, díky moc za povzbuzující vzkaz. Jsme také řádně natěšeni a namotivováni. Samozřejmě nás z části mrzí nemožnost uspořádat Majáles pod otevřeným nebem, ale jičínský zimní stadion bude mít řadu zásadních výhod, především v počasí:) Sleduj dál dění okolo příprav nadcházejícího ročníku, okolo Vánoc zveřejníme hlavního hosta. Jsme si jisti, že vám všem uděláme radost. Měj se krásně. JM12
Liduš |
17.06.2011 - 12:17:41
Protože v Jičíně se toho moc neděje, jsem ráda, že se Majáles začíná stávat tradicí. Letos jsem ale odcházela otrávená.
Já vidím Majáles jako pohodovou akci, kde si může člověk pod širým nebem poslechnout dobrou muziku, pokecat s kamarády a pořádně si zaskákat. Letos jsem začala skákat až na Gana ala basta (kterým patří velký palec nahoru!). Je mi líto, že program uspokojoval jen určitou sortu lidí vyžívajících se v tvrdé muzice, které jsem já osobně měla za celý večer dost, a myslim, že jsem nebyla sama - na "největší událost večera" The Switch stála skoro polovina lidí před branou. Není divu. Tvrdou muziku si občas poslechnu ráda, ale trávit s ní celé odpoledne a večer je opravdu jen pro silné a dost specifické nátury..
Nevěřím tomu, že se v Jičíně neseženou pohodovější kapely, které by program zpestřily. Možná je i to důvod, proč letos přišlo tak málo lidí. Zkuste příště větší žánrovou vyváženost a třeba to pomůže.... Tak to vidím já.
Aby to nevypadalo, že jen kritizuju, zvuk byl letos na jedničku a naše staré dobré Metro je stále lepší!
A hlavně zdravím všechny pořadatele, protože vrhnout se do něčeho takového není jen tak.
Takže i přes to všechno díky a třeba budete příště myslet i na nás "jemnější" povahy :)
L.
MAJÁLES 2012:
Ahoj Lído, mockráte děkujeme za konstruktivní kritiku, té si opravdu vážíme! Letošní ročník byl zcela záměrně pojat jako vyloženě rocková záležitost. Chtěli jsme se s prostory Valdštejnské lodžie rozloučit tak, aby se o nás široko daleko vědělo:) Příští ročník je ve hvězdách, ale rozhodně se přikláníme ke stylově různorodější koncepci. Tomu bude nejspíše i odpovídat výběr headlinera festivalu. Ale jak říkám, to je ještě daleko:) Každopádně díky za slova chvály na naši adresu, příjemně to hřeje! Měj se pěkně:)
MARY-STEAMROLLER |
14.06.2011 - 17:34:18
Hluboká poklona, a veliký dík PANU zvukaři.
Steamroller zněl jako nikdy předtím.
Moc jsem si to na podiu užil.
Díky, díky, díky !!!!!
MAJÁLES 2012:
Čau Mary, i my jsme si Steamroller řádně užili! Zvuk byl opravdu famózní. Pepa Lešák jest pan zvukař, totální profík! Jestli se chopíme i dalšího ročníku, je jasná volba. Myslím, že pro koncertní premiéru jste nemohli mít lepší zvuk:) A za kompletní pořadatelský tým zasíláme dodatečný dík za sobotní supr výkon!
Marek |
12.06.2011 - 11:12:55
No jak ot uzasne zacalo Pubescentama tak to jima taky skoncilo. Nechapu proc kapely misto zpevu na podiu spise zvracely nebo se snazily si vyrvat hlasivky. Cekal jsem trosku neco jinyho.
MAJÁLES 2012:
Ahoj Marku, moc nás mrzí, že tě námi sestavený program nenadchl. Avšak vzhledem k našemu průzkumu jsi opravdu jeden z minima. Náš festival se netají značnými sympatiemi k tvrdším žánrům, protože si stojíme za tím, že si tu pozornost zaslouží. Soudobá nekomerční hudební scéna to jen potvrzuje. Byly tam však i soubory jako jsou Bludy, Metro či jeden z headlinerů Gang Ala Basta, které tě dle tvého cítění určitě musely potěšit...
Majálesník |
04.04.2011 - 22:23:54
Tak se tak koukám, že jsem se minule mýlil. Psal jsem, že se Majáles trvale zabydlel v Jičíně a ono to vypadá, že ho chce někdo zašlapat. Kdo to je, jména, adresy ! My tu Majáles máme a my tu Majáles chceme !
MAJÁLES 2012:
Bohužel máš naprostou pravdu. V revíru máme nějakou škodnou, která nám pořád hází klacky pod nohy. Nad kultovními prostory Valdštejnské lodžie se smráká... Letos to ještě urveme, ale pánbůh ví, jak to bude s příštím ročníkem :((
Nika |
19.03.2011 - 22:51:39
Moc se na Majáles těšíme, ... už aby byl ... super akce v našem krásným městě !!!
MAJÁLES 2012:
Milá Niko, my už se taky nemůžeme dočkat. Pokud se počasí nezblázní, bude to opravdu opět maximálně vyvoněná akcička... Přesně taková, jakou si ten náš krásnej Jičín zaslouží:)
Dooma |
18.03.2011 - 22:49:55
Díky pořadatelům za výběr kapely The.Switch mezi pozvané kapely - pro mě skvělej výběr a jsem nadšen, že ji někdo dostane tak blízko k nám;-). Díky ještě jednou a těším se na svůj první Jičínský majáles.
MAJÁLES 2011:
Ahoj! Moc nás těší, že máš z našeho výběru radost. Jsme přesvědčeni o tom, že nám Switch předvede nezapomenutelnou show. A potvrzujeme, že už nyní jsou patřičně namotivovaní!
Majálesník |
14.03.2011 - 21:52:41
Tak to tu sleduju a už se moc těším na Majáles 2011, vypadá to, že úroveň stále roste a určitě je festival už jedna z akcí, která se trvale zabydlela v Jičíně ... poklona všem, kteří v dnešní době dělají takovouto akci pro lidi ... super moc se těším
MAJÁLES 2011:
Se vším souhlasíme a uctivě děkujeme za pochvalu:)
Vašek |
16.01.2011 - 16:20:23
Můj osobní nároz na tuto anketu je takový: Přijde mi nefér anketou vybírat jen část kapel do festivalu. Buď všechny (což by mě přišlo o mnoho zajímavější, kapely by se alespoň prostřídali a nebyl by každý ročník "téměř stejný")a nebo určit pevné místa pro všechny. Nevim přijde mi to nespravedlivé...Zatim čau
MAJÁLES 2011:
Ahoj Vašku. Děkujeme ti za názor.
Anketa měla trochu ozvláštnit
nominaci kapel pro letošní ročník,
rozhodně vůbec neuvažujeme nad tím,
že bychom si v budoucnu na základě
jejích výsledků nechali sestavit
kompletní program.
Navíc účast některých souborů je
vzhledem k jejich historickému
přínosu pro tento festival zkrátka
doživotní. Rostoucí obliba jičínského
Majálesu jenom potvrzuje fakt, že
návštěvníci jsou s touto nyní již
tradiční koncepcí programu naprosto
spokojeni.
A o nějaké spravedlnosti či
nespravedlnosti zde přece nemůže být
řeč. Každý pořadatel jakékoliv akce si
zákonitě ponechá hlavní slovo;)
Anketa měla dát zainteresovaným
alespoň částečnou možnost ovlivnit
program. Kdybychom kapely
nominovali přímo, nikdo by nic
nenamítal...
Měj se fajn, dál navštěvuj naše stránky a 11.6. nás určitě přijď navštívit;)
MARY - steamroller |
11.01.2011 - 15:35:57
Mám dotaz. Musím platit vstupné, když jsem účinkující, ale nikdo mě neviděl, a nikdo mě nezná?
MAJÁLES 2011:
Velectěný Mary, to jistě nemusíš. Za to, že nám všem předvedeš špetku tvého umu, zaplatíme my tobě! :))
Ňáfíček | 02.01.2011 - 10:49:40
děkuji za pokus o vysvětlení a .....pravda, pravda.....nezavděčíš, nezavděčíš.....
Ňáfíček |
01.01.2011 - 22:02:37
Zdravím všechny a zdůrazňuji, že se jedná z mé strany o naprosto subjektivní názor. Souhlasím s Břízikem, tímto ho zdravím. Nic proti Steamrolleru, navíc znám osobně Alexe a myslím si, že je to prima kluk, protože s námi byl už několikrát na pivsonu. Také ho tímto zdravím. Ale přece jenom na Břízikově připomínce něco je. Pořadatelem avízovaný počet hlasů není pro mě argumentem (a myslím si, že nejenom pro mě) a v tomto případě je více než zavádějící veličinou, už vzhledem k počtu fanoušků na BZ, ale hlavně a především vzhledem k počtu odehraných živých vystoupení. Proto nesouhlasím do budoucna s takto jednoduchým a otevřeným hlasováním, ale přímou nominací za prokázané "zásluhy". Bigbítu ZDAR!
MAJÁLES 2011:
Spanilý Ňáfíčku,
předně ti děkujeme za konstruktivní kritiku. Uznáváme, že anketa není moc transparentní, avšak její výsledky bezesporu o něčem aspoň z části vypovídají. Steamroller jsme tímto ocenili právě proto, že na rozdíl od jiných a lokálně třeba i zvučnějších souborů vzal anketu vážně, nepodcenil její význam a dokonce byl anketní nominací poctěn (a náš tým si takové skromnosti a pokory sakra váží, hhh...). Jistě, že je tady hned několik souborů, které by si účast na majálesu zasloužily víc, nicméně my jsme pro letošek rozhodli právě na základě ankety (uvidíme, jak to bude s příštím ročníkem). Nepřišlo nám fér dodatečně nominovat kapely, o kterých ve spojitosti s majálesem zatím nepadla zmínka. Post Pubescentos je pochopitelně jiná kategorie, jelikož už teď patří k majálesáckým legendám. Stejně jako pro Steamroller to zřejmě bude koncertní premiéra i pro Abrahama. Organizační výbor majálesu však i přesto pevně věří v to, že oba soubory potvrdí oprávněnost jejich nominace. Na závěr tě poprosíme o špetku shovívavosti. Věř, že připravovat festival rozrůstající se do takových rozměrů opravdu není žádný "med":) A jak sám určitě víš, nikdy se všem nezavděčíš. Měj se fajn a už se těšíme na osobní shledání 11.6. v lodžii ;))
Břízik |
16.12.2010 - 20:25:00
V životě jsem o kapele steamroler neslyšel, je vubec možny si ji někde poslechnout? když už je v anketě
MAJÁLES 2010:
Ahoj Bříziku! Vedle každé kapely v anketě je odkaz na BZ. Zde si můžeš poslechnout single Steamrolleru z roku 2008. Jedná se o klasický glamrock ve stylu Kiss. Počet hlasů nás nemůže nepřesvědčit o tom, že minimálně do ankety tahle partička rozhodně patří:)
Majálesník |
12.12.2010 - 18:38:27
... tak jsem zvědavej, kdo na Majálesu bude nakonec plejt ... je to pořád doooooóst těsný ... posílám hlas pro jednu nejmenovanou kapelu ... !!!
MAJÁLES 2010:
to děláš moc dobře! za 12 dní budeme všichni chytřejší... :)
Andy |
12.11.2010 - 19:24:03
Hlasování je napínavý jak trenky! :-)
MAJÁLES 2010:
>Potvrzujeme!! :)))
Michal Petrgál |
07.09.2010 - 22:25:14
Ohledně té ankety mám na vás dotaz. Zdá se mi její funkčnost nějaká podivná, protože jeden den se objeví celkový počet hlasů tolik a druhý den jich tam je méně. To by se nemělo dít, když se hlasy sčítají. Dále můj dotaz směřuje k tomu, proč byli vyřazeni AMOCLEN? Je to z důvodu, že mají v tom období jiný koncert? Děkuji za zodpovězení dotazů.
MAJÁLES 2010:
Hlasy se sčítají, ale pouze těch kapel, které jsou momentálně v hlasovacích možnostech zobrazeny a vzhledem k tomu, že některé kapely se nechtějí hlasování účastnit, tak byly odebrány a to ve výsledku snížilo celkový počet hlasů o ty odevzdané těm kapelám, které již v možnostech nejsou.
majalesník |
28.06.2010 - 14:58:27
Ahoj, majales byl fakt super,moji favoriti ashtray a první hoře, a chtěl bych se zeptat, kdy budou ke shlednutí nějaky videjka:)čus bus dikus
MAJÁLES 2010:
Ahojda Majálesníku :)) těší nás tvůj zájem! Věz, že koncem července bude k dipozici profi záznam 10ti kapel z letošního ročníku!! Včas se to dozvíš, neboj!! :))
Milda OUTCRY |
23.06.2010 - 10:37:11
Jelikož nemám žádný kontakt na Danielu Neumanovou, chtěl bych jí alespoň touto cestou poděkovat za sqělé profi foto našeho hudebního sdružení. Teď už jen to videjko a úžasňácký festival Majáles nepřekoná ani nějaká trapná Benátská. Bylo to největší. Díky, díky, díky. (Až na tu recenzi p. Petrgála. Ale jako recenzent by měl vědět, že za rachot nemůže ani tak kapela jako spíš zvukař. My jsme si to užili)
MAJÁLES 2010:
Nazdar Mildo! Máme obrovskou radost z toho, jak se to všechno povedlo!! Děkujeme ti za slova chvály. Benátskou noc jsme asi opravdu trumfli... a kritiky neber vážně, je to jen názor :) Randálu zdar!!
Ňáfíček |
11.06.2010 - 15:31:30
Nazdar všem,
zítra to vyjde, teď jsem studoval počasí a bouře, včetně přívaláků se 40 mm, zasáhne až Pardubice, což je od nás dost daleko na to, aby jsme se toho lekli, že? A ještě doporučím dnes všem jako předehru na zítřek, abyste se zúčastnili kolokvia v aule jičínského gymplu od 18:00. Mimo jiné i Milošek tam vede odbornou přednášku na téma "Antoním Vánkomil Maloch a Jičín". To bejval totiž ve své době (1823 - 1880) velkej bigbíťák. Škoda, přeškoda, že zítra nepříjde.......já ale příjdu a doufám, že i vy ostatní. Jo a hlavně nechoďte do zámku na blues, protože to je za 250,- Kč a točí Paku - sajrajt !!! Jsem se po ní jednou pěkně pos..., .ale zase lepší, než drátem do voka. Jo a sem si řikal, kdyby žil Jirka Schelinger, tak mu dneska zavolám, aby zítra se Standou Kubešem přijeli. Bohužel, není to možné, znalci vědí proč, tak Jirkovi zítra alespoň zahraju. Mějte se a čau.
MAJÁLES 2010:
Ahoj Ňáfíčku, zítra se uskuteční nejlepší jičínská kulturní akce tohoto léta, slibujeme :)
PS: Milošek je Milošek, Antonína neberem, Paka je hnus, Jirka se bude bezpochyby koukat a Standa nejspíš někde koupat... Děkujeme za přispění v podobě tvého umu a ... ZÍTRA !!
Agentůra |
10.06.2010 - 07:38:46
Mario, co tě žere????